2009-11-05

Uttråkad

Ja, jag har skittråkigt så jag gör en lista...

Nämn något som gjorde dig glad igår: Jag träffade två fina tjejer och pratade skit.
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov
Vad gjorde du för 15 min sedan: Kollade på Six feet under
Det sista du sa högt: Sa till lillfisen att jag tyckte den kunde komma ut iställer för att ligga o trycka på min blåsa.
Det senaste någon sa till dig: "Hej då söt, se till att somna om nu."
Vad har du druckit idag: Vatten & färskpressad apelsin
Vad var det senaste du åt: En tallrik med fil & en macka
Vad var det senaste du köpte: Clementiner, mjölk och smör
Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun
Vad är det för väder hos dig nu: Den gråaste dan på hela året. Typ
Godaste glassmaken: Ben & Jerry-bohemian raspberry
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Njaa...
Sover du tungt: Nä inte ett dugg.
Drömmer du mardrömmar: Ja!
Trivs du med ditt jobb: Nja...
Favoritklädsel: Hemma är det pyjamasbrallor och t-shirt som gäller, annars klänning eller jeans.
Favoritlåt just nu: Devils waitin bland många
Vad ser du om du tittar till höger: Ett stycke fönster, en orkidé & en garderobsblomma
Vad gör dig glad just nu: Att jag mår så himla bra
Vad ska du göra härnäst: Så lite som möjligt, så kolla på Six feet under antar jag...
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Nöjd
Favoritgodis: Choklad i alla former & sura colanappar
Kläder just nu: Pyjamasbrallor & en t-shirt + en luvtröja
Sommarplaner: Hänga ute i torpet sommaren lång
Hur många kuddar sover du med: Två
Spelar du något instrument: Nej, men jag vill lära mig spela gitarr, så nån vänlig själ får gärna lära mig...
Morgon eller nattmänniska: Morgon
Vad är viktigast för dig: Just nu; att bebis mår fint och kommer ut utan problem, över lag; att må bra, min familj och mina vänner.
Är du kittlig: Nej inte längre av nån konstig anledning
Snarkar du: Ja han säger det han jag bor med, fast jag vet inte om jag tror på´t
Stjärntecken: Kräfta
Äckligaste insekten: Typ alla...
Längtar du mest efter just nu: Att bebis ska behaga komma ut.

Inga kommentarer: