2011-04-23

Funderingar.

Funderar på om det är hållbart att skylla sina fisar på att bebis övar straffsparkar i magen eller om det är alldeles för uppenbart att jag ätit på tok för mycket halloumi? I själva verket åt jag nästan bara halloumi vid kvällens grillpremiär, det var ju liksom nästan ett års halloumisug som var tvungen att stillas.

Vidare undrar jag varför man (jag) aldrig kan lära mig att lägga alla räkningar som ska betalas på ett och samma ställe? Det är ju så himla opraktiskt att behöva gå igenom varenda pappershög runt om i lägenheten för att samla ihop dem. Och pappershögar finns det väldigt gott om här hemma vill jag lova. Nu måste jag komma fram till om jag verkligen fått med alla räkningar. Organisation, vad är det?
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer: