2013-01-25

Se mig hör mig känn mig.

Publicerade den här bilden i Insta förut. Utan att få en endaste like på flera timmar. Jag ba: "MEN HALLÅ VARFÖR GILLAR INGEN EN BILD PÅ VÄRLDENS SÖTASTE NAKENKOCK?"
Uppmärksamhetskrävande? JAG?
Nä men alltså, lite ledsen blir en ju.
Någon, jag minns inte riktigt vem, berättade att hens kompis efter att ha postat en bild eller inlägg på facebook hetsringde runt till sina vänner för att be dem gilla hens status om ingen gjort det efter några minuter.
Funderade ett svagt ögonblick på att göra detsamma. (Skoja bara) Folk måste ju förfasen vara dumma i huvvet om man inte likar en liten nakenkock liksom.
Nakenkock skrev jag, inte nakenchock.

Men det visade sig att min telefon bara inte ville uppdatera sig. Folk hade likat. Världen kommer inte gå under osv..


 
 ....
Okej, nu känner jag mig lite dum i huvvet själv och funderar på att radera inlägget. Men ehm, SÄG ATT JAG INTE ÄR ENSAM!

10 kommentarer:

Colombialiv sa...

Klart du inte är ensam! Och jag likeade på stört när jag såg den.

Jenny sa...

Du är absolut inte ensam.

Lotta sa...

Hahaha, men söt är han! :o)

Johanna sa...

Haha du är inte ensam! Och givet att like:a den bilden ju, ska minsann in på insta och göra det nu ;)

Sandra sa...

Jag är precis likadan! Får svår ångest om jag inte bekräftas på Instagram.

Fifi sa...

Klart en vill ha likes, annars lägger en väl inte ut bilder ens?

nataber sa...

haha håller med dig! blir nästan lite irri när man ser att folk "hoppar över" ens bild i flödet å gillar bilden innan å bilden efter, sen inser jag att jag gör samma sak och att det inte spelar någon roll egentligen. haha. klart man vill ha gillningar, annars mosäger det ju hela funktionen med appen ;)

Nina sa...

Hej hej, var har du tagit vägen? Det känns lite småtomt här på bloggen...

Unknown sa...

Blöjor,barnmat,välling mm ,direkt hem tilldörren med hemleverans över hela Sverige.

NU ÄVEN MED BYXBLÖJOR OCH BLÖJTÅRTOR.

www.blojbudet.se

velourmamma sa...

kan du inte börja blogga igen!