2010-06-06

Första helgen i juni.

Uj uj uj, vilka fina dagar jag har haft.
Jag har myst i Oxelbergsparken, käkat sushi i Strömsparken, druckit rosévin i Folkparken och planterat grödor ute i torpet. Hängt med fina människor och bara varit med min familj. Jag har grillat, borstat tänderna i morgondagg, gått barfota, ätit sill & potatis och haft första övernattningen i torpet - den första av många.
Nu har jag fått en begynnande solbränna och mer kommer det bli. Imorgon packar jag med bebis för en roadtrip till Varberg. Jag hoppas på fint väder, loppisfynd och bra häng med ett gäng bra tjejer. Kompisar till Kajsa och kompisar till mig, kan knappast bli bättre. Jag hoppas att Kajsa kommer till rätta precis lika bra i ett hus i Varberg som hon gjorde i torpet, men så länge snuttisen och Vovvy är med borde det inte vara några bekymmer - utan dem skulle nog världen rasa samman.

I övrigt håller vi tummarna för att vi ska få den perfekta lägenheten i Oxelbergen. Det står mellan oss och minst sex andra, så oddsen är inte riktigt på vår sida, men jösses vad lycklig jag skulle bli!

1 kommentar:

Lotta sa...

Jag håller tummarna!! Ha det så bra i Varberg.