2008-09-30

Festivalfest 08

Det är tisdag och sviterna från helgens bravader har knappt försvunnit. Jag antar att det tyder på en hård helg.
I detta fall säger bilder mer än tusen ord, så här kommer några.

Jag blev mycker nöjd när Criss kom och gav mig en Weiss wein, jag var ju inte sämre än att jag lät Frida smaka.

Det var i baren vi höll till mest. Unke var bartender för tillfället.

Johan lyckades slå sig fri kvällen till ära.

Lördagsförmiddagen roade vi oss på andras bekostnad. Som att stapla ölburkar på en sovande Otto.



Vi beställde också pizzor.

Och tittade på Frida när hon lekte charader med Thomas som lekledare.



Det gjordes också en hel del tatueringar. (Empan, snälla titta bort) Otto fick bla I love Matthias gaddat på skinkan, samt Kontry på låret och en I love Otto (med fyra T:n) på smalbenet.



Jag var grymt nöjd över mig själv att jag höll mig borta från nålen. Stina skrev Perstorp på smalbenet, det kunde lika gärna ha varit jag.

Jag vet inte om jag behöver säga att jag hade fruktansvärt roligt hela helgen lång. Men jag gör det ändå. Nu när jag återigen har träffat alla fina människor som jag träffar på tok för sällan kan jag leva med hösten ytterligare ett litet tag.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, ingen dålig fest det där! =0)

Drömde om dig inatt. Jag mötte dig utanför en port och du bjöd in mig på en fest. Sen skulle du absolut ge mig din mammas telefonnummer som började med två hjärtan. Resten av drömmen gick ut på att jag gick och klurade över hur jag skulle få in två hjärtan på mobilen. Kom aldrig fram till något.

Hoppas allt är bra.
Kram

martin sa...

Hihi vad gulligt! Jag vill ha ett telefonnummer med hjärtan i, tänk vad glada alla skulle bli av att slå det. =)
Och förresten så undrar jag vart tusan du får alla märkliga drömmar ifrån, minns att du alltid haft det!

Gudarns ja, de där festerna existerar bara i Perstorp. Vi är ett glatt gäng som åker omkring på massa festivaler ihop från hela Sverige, sen när det blir höst och det känns så himla långt till nästa sommmar så brukar några vänner därnere fixa en såndär underbar fest. =)

Ha det bra!
Kram

Anonym sa...

Haha fan va nice! Nu förstår jag om ni behöver ta igen er lite.
Själv peppar jag livet så smått. Grymt va?
Fika snart.
PUSS

H sa...

Men Lisa varför gjorde du inte en Perstorps-tatuering? Typ på tutten? Det hade ju varit jävligt hett!!