2008-09-22

Tidsfördriv

Det enda som är skönt med att jobba helg (förutom OB-tillägget) är att man uppskattar måndagen. Nu har jag ju en hel (löne)helg att se fram emot. Skönt att det var ett litet avbryt i torsdags så man slipper bli sådär ölsugen som man blir när man jobbat två, tre helger på raken.
(Torsdagen bestod av captain morgan & cola samt öl i utlovat stora mängder, goda vänner och nya bekantskaper och musik. Precis sådant som faller mig i smaken med andra ord.)

Jag har spenderat dagen med att bläddra igenom resekataloger och bakat tekakor till en armé. (Jag har varit väldigt kreativ på senaste, min mor säger att det beror på hösten, men kan man skylla eller tacka allt på den verkligen?) Nu blir det Son of Rambow med nybakat och oboý.

2 kommentarer:

nataber sa...

määääh ja visste inte att du hade blogg! wuhu här ska läsas! puss

martin sa...

Haha jo då, nu så! Tänkte att det var dags för mig också att bli bloggnörd. =)
Jag tänker länka till din blogg förresten.
Pöss pöss