2008-09-18

Undersökning

Jag har precis blivit väckt av min väckarklocka, är fortfarande halvt sovande när Thomas ringer. Han bedriver en undersökning för sig själv såhär kring niosnåret en torsdag, fullt normalt för att vara han. Undersökningen handlade om one night stand, hurvida man själv ville att killen har dragit på morgonen eller stannat kvar (och om det ens var nån mening för killen att försöka somna) och om jag tyckte det var bra eller dåligt om killen ifråga lämnade en lapp på mitt köksbord där han ber mig ringa om jag vill.
Ska bli spännande att se vad han kommer fram till, får undersöka det närmre nästa helg.

2 kommentarer:

Tessan sa...

Ska killen stanna finns det, enligt mig vissa kriterier han ska uppfylla!

1. En rejäl uppskedning med snusande mjuka läppar i nacken!

2. Efter uppskedning, ett tassande ut i köket där jag snart får känna den ljuvliga doften av morgonkaffe. (givetvis är karln enbart iklädd boxers)

3. Om jag inte är för bakis och redan kastat ut honom tackar jag inte nej till en omgång till.

4. Om vi inte ens kommit till punkt 1 innebär det att killen är ful, luktar illa eller har en liten kuk. Vilket då föranleder att han aldrig hade i min lya, min säng eller i min fitta att göra öht!

Thomas, du you read me? :)

martin sa...

Haha bra svarat! håller fullständigt med. =) Tyvärr lyckades jag inte svara så utförligt då han ringde o väckte mig. Men om han inte fått nog med svar ska jag framföra dina imorron. =)
Puss