2009-08-04

En sak till...

Och så var det en sak till...

Jag och min karl har länge haft en återkommande diskussion om hurvida det är jag som är normal eller inte. (Jag hävdar såklart att det är jag.) Det är nämligen så att varje gång jag gäspar så börjar tårarna rinna. Alltid, utan undantag. Jag har alltid trott att det är så för alla, men så är alltså inte fallet. Inte enligt M i alla fall.
Nu har vi googlat på det mest tänkbara utan att komma fram till ett dugg. Så diskussionen kring detta mysterium lär alltså fortsätta...

4 kommentarer:

Lotta sa...

Det är samma sak för mig, kanske inte varje gång men nästan! Hmm, huruvida det är normalt eller inte kan jag inte säga, det KAN ju vara ett släktdrag. ;o)

H sa...

Jag tror att det blir så ibland för mig.. Men inte alltid. Så lite onormal är du nog Lisa! Hihi

martin sa...

hmm... ja då är jag iaf inte helt onormal heller iofs. =)
Men martin hävdar bestämt att han aldrig hört talas om nån som gråter i samband med gäspning, det är han som är knasig tycker jag. =)

Tess sa...

Asså, Lisa. DU ÄR SÅ JÄÄVLA ONORMAAAAAL. Som en jälla alien liksom. Fattar inte hur du kan dela med dig av denna totala onormal-het i ett blogginlägg på INTÖRNÄTT?
jag tycker det är rätt onormalt att jag näästan kissar på mig när jag nyser flera gånger i rad. Även fast jag inte är kissnödig. Eller tror jag är det.