2008-10-27

Skryt

Idag började jag min morgon med att gå upp 06.15 för att gå till Nautilus och träna. Det ska tilläggas att jag är ledig så jag förtjänar en dunk i ryggen tycker jag! Detta ska bli en vana är det tänkt, åtminstone de dagar jag jobbar heldag.
Skönt att vara igång så här tidigt, så det är mycket saker som ska hinnas med, bla en fika med Sofie & Mira.

Helgen har tillbringats med många nära och kära på sjukhus och i hemmet, inget vidare men det känns på nåt sätt fint med lite kvalitetstid med dem.
Den har också innehållt mys, öl, fina vänner, musik, vimmel och stora feta patrask till vakter (Wasa).
Nu ska här städas! (Eller påbörja min nya bok...)

3 kommentarer:

H sa...

Men fy fasen vad hurtig man kan vara då! Go Lisa! :)

martin sa...

Hihi tack! Trodde jag var den ende i hela världen som var uppe så tidigt, det är ju ren idioti egentligen, men du må tro att det var skönt! =)

Anonym sa...

HEJJHJJAHEJJAHEEEJJA