2008-10-31

Vid gott mod

Trots snöblandat och blåst var det jag som imorse återigen knatade ner och spinnade 6:45 imorse.
Nu sitter jag och peppar Tack för kaffet och är på strålande humör. Ska snart bege mig till jobbet i fem timmar, sen är det helg. Och helg innebär socialt liv. (iofs har jag haft en bra vecka med fika hela två gånger! men helg är ju helg.)
Kanske blir det Idolkväll hos Helena. Eller filmmys hemma. Eller bio. Eller öl. Öl känns rätt lockande eftersom jag redan nu är peppad, men oavsett vilket så blir det en fin kväll. Det blir en fin dag mina vänner! Glöm allt rusk ute och var lika glad som jag så blir allt en smula roligare och bättre.
Puss & hej!

För övrigt drömde jag inatt att min vän Linda gav sina fem hundar knark så det blev lustiga och skrattade på ett minst sagt obehagligt sätt. De blev stora som monster och så var de Lindas livvakter som alla var livrädda för, hon blåste i en visselpipa och bussade dem på vanliga människor.
Kanske blev jag lite skadad av att se Bröderna lejonhjärta häromdagen. Men jag vet inte.

Inga kommentarer: