2009-02-12

Nu drar vi!

Väskan är packad (och uppackad också för den delen). Det börjar kännas i nerverna nu, bara ett par timmar kvar innan vi drar.
Känns lite märkligt att vi tidigt i övermorron kommer att befinna oss i värmen. Nu ska vi äta för att sedan åka o parkera bilen på ett tryggt ställe. Min snälla mor kör oss sedan till stationen. Det blir en övernattning på hotell i arlanda så vi slipper stressa ihjäl oss härhemma imorron bitti. Ska bli rätt skönt med dusch och hotellfrukost med skjuts till flyget.

Så, vi säger väl så tillsvidare. Förhoppningsvis skriver jag väl lite härinne under resans gång.

Hejsvejs!

5 kommentarer:

Anonym sa...

ha det så hiiimla bra nu! klart du måste hålla oss lite uppdaterade här ;) kram kram

H sa...

ja, hoppas du uppdaterar lite! skulle vara kul med (undervattens)bilder också! :) kommer sakna er mina små grisar! vi hörs på mail också! ha det såå kul!

jos sa...

Åh, fast resnerver är bra nerver! Ha en superfin resa, ta massa massa bilder och ta hand om varandra! kram

Anonym sa...

Ser fram emot uppdatering härinne!! Ha det så himla bra och kraaaaaaaaam!

Anonym sa...

Åååh, snart kommer jag oxå. Haha. Så jäkla kuuul. Så får vi se ifall vi ses ordentligt till min födelsedag eller dagarna runt där. :)
Var rädda om varandra.
PUSS