2009-02-06

Stress

Det är fredag och helg, men inte direkt någon lugn helg. Tusen saker ska hinnas med. De viktigaste är att köpa kamera, växla pengar, hälsa på martins föräldrar, åka ut till torpet med möbler samt kolla på en lägenhet. Bara det är rätt många saker att hinna med på en ynka liten helg när man samtidigt vill träffa vänner också.
Det är nästan så jag önskar att lägenheten inte är något för oss, för annars ska man börja planera in en flytt framåt våren också. Men visst, vi vill verkligen härifrån så det är väl synd att säga.

Jag har inte direkt varit smart då det gäller planering av arbetstider kommande vecka. Jag jobbar fram till onsdag eftermiddag och hade det inte varit för snälla timvikarier så hade jag jobbat ända fram till torsdag eftermiddag, det hade just varit snyggt när vi ska åka då.

Men än så länge är det bara fredag och det är ju dumt att stressa allt för mycket. Inom kort ska vi åka och införskaffa nån slags vurstingkamera och äta försenad lunch.
Sen är det väl bara hem o piffa lite för att sen gå till jobbet och börja fredagkvällen med god mat och dryck.
So far so good.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hittat någon kamera än? Annars tipsar jag om denna: http://www.fujifilm.se/templates/ProductInfo.aspx?id=13150&epslanguage=EN

2000 på mediamarkt. Köpte den själv i veckan och jag ääääälskar den! :-)

Linda sa...

Växla inte pengar utan ta ut på flygplatsen när ni landar....o använd dollar inte bat!
Pöss Linda

Anonym sa...

Liiiiiiiisa, ha det så HIMLA bra på resan!!!

Kram Lotta