2010-01-24

Kaffevagn

Jag är hög på kaffe. Vet inte hur jag någonsin ska kunna sova, har nog aldrig lyckas trycka i mig så mycket kaffe som jag gjort idag. Till råga på allt drack jag nyss en cola. Så jävla genomtänkt!
För övrigt är jag jävligt förbannad på Babyproffsen. Jag menar, ska inte de kunna ge goda råd och tips? Till exempel säga att den där mjukliften ni tänkt köpa är bra om man har en miniatyrbebis som inte tycker om att röra på sig i vagnen och den lämpar sig framförallt inte i vinter då bebisar behöver ha rätt mycket kläder på sig. Men nä, det ingår tydligen inte i deras åtaganden.
Nu sitter vi alltså här med en för liten barnvagn (eller för stor bebis, hur man nu väljer att se på det) och behöver således en ny barnvagn. Eller rättare; en ny insats till schassit. En ny sådan kostar 2000 spänn.

Hej då Thåström! Hej då Johnossi!

1 kommentar:

Lotta sa...

Men är den så trång??? Fy, vad dåligt!