2010-01-11

Om ingenting alls.

Två gånger har jag nu försökt skriva något som är det minsta vettigt, utan några framsteg alls. Allt blir bara massa innehållslöst dravel. Mitt liv är inte det minsta innehållslöst egentligen, det är mest jag som är enormt hjärnslö. Jag skriver bara för jag har så himla tråkigt. Kajsa hon sover och jag är pyjamasmongo och orkar inte alls göra nåt åt det. Jag är snorig och har ont i halsen, skyller min lathet på det. Om bara lillan kunde vakna kunde vi roa oss med att pipa med tigern eller sjunga en kulen natt, sånt som får henne att fyra av de finaste leendena som finns. Jag gör det om och om igen bara för att få se det där fantastiska smilet, men sen tröttnar hon och tycker att väggarna är det mest intressanta som finns.

I övrigt så har den sista bebisen vi väntat på kommit, en pojke. Märkligt att jag lyckas gissa andras bebisar rätt men inte min egen. Det blir ett tufft litet gäng i sommar ute i torpet. Och vilket liv! Kajsa kommer sannerligen inte få lätt bland alla skitbusiga lintottar som hon har att göra med.

Åh just det, dammsugarproblemet är löst! (För er som gått därhemma och undrat och förtvlat er över vårat dammsugaröde) Det blev ett nytt munstycke. Thomas Brolin. Såklart. Tack för det heta tipset Tessan!

3 kommentarer:

jos sa...

Ja jäklar vilket liv det kommer bli ute i ert torp i sommar! Vi har liksom bjudit in oss själva dit, berättar jätteofta för Milo hur fint det blir i sommar när han får krypa eller springa (hur han nu har tänkt sig att han ska ta sig fram) runt ute i ert torp :)

martin sa...

Ja, så himla roligt det kommer bli. Nu längtar jag verkligen till sol, värme och torphäng!
Jag är rätt övertygad om att Milo kommer springa omkring därute i sommar med tanke på hur mycket han gillar att stå upp om dagarna. =)

tessan sa...

HAHAH YES Brollans sug! Visst är den bra? Hahaha.

jag har oxå bjudit in mig för jag kommer dö av gullighet åt alla söta barn:)