2010-01-31

...

Jag hörde om en blogg härom dagen, en blogg som är så hemskt sorglig att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen när jag läser den, men ändå så kan jag inte låta bli. Hans öde är så nedrigt, så hemskt. Han är 14 år och dömd till döden. Cancer. Och när man blivit mamma blir allting så mycket mer påtagligt på något vis. Tanken att det skulle kunna drabba Kajsa eller någon annan unge i vår närhet är nästintill outhärdlig. Därför var det en självklarhet att bidra med några kronor när jag ändå sprang på en sida där man enkelt kunde göra det. Det är inget bidrag som får dem friskare, men däremot en lite ljusare tillvaro.
Låt alla dessa ungar få spela wii på sjukan för tusan!
Gör det HÄR.

1 kommentar:

Lotta sa...

Läser den också, stackars familjen! Barnens dagiskompis storebror (9 år) har precis genomgått en stamcellstransplantation med gott resultat. Tack och lov går det att rädda många....