2010-05-09

Den nionde maj.

Idag är det min killes födelsedag. Jag skulle vilja överösa honom med massa fina paket, istället har han fått städa. Utan några paket. Anledningen till det är att jag i fredags när jag skulle införskaffa ett par fina presenter på stans typ enda skivbutik, blev så jävla dåligt bemött att jag vände i dörren. Man var inte välkommen med barnvagn tydligen.
Fick istället gå hem och beställa diverse paket via internätet istället, kommer i veckan.
Eftersom han inte nappade på mitt förslag att han kunde ta med sig Kajsa och våldgästa nån medans jag städade och donade, så fick han hjälpa till. Själv hade jag nog hoppats på att dammsuga med stereon på full volym och tomma golv utan en bebis som snurrar omkring och pockar på uppmärksamheten.
Men nu är det gjort och vi hoppas på att min fina kille blir firad med bravur imorron istället, det är han sannerligen värd.

2 kommentarer:

Lotta sa...

Hälsa honom stort grattis!!! :o)

Lina sa...

hälsa grattis i efterskott med en kram från mig! :)