2009-07-21

Humorn på topp

Jag har ont i magen så mycket har jag skrattat. Igår tipsade min vän T om Martina Haags böcker, och att jag promt var tvungen att läsa dessa. Sagt och gjort, så igårkväll låg jag i sängen och skrek av skratt i sisådär en timme innan jag var tvungen att sluta läsa då jag var rädd att drabbas av andnöd.
Och nu när jag sitter här och läser alla de vanliga bloggarna (som för övrigt uppdateras på tok för sällan) börjas det igen när jag lyssnar på det här på Elins blogg.

Vem var det som dog??
HA HA HA

5 kommentarer:

jos sa...

hahaha! det var fan sjukt roligt!

Elin sa...

Haha Martina Haag är så jäkla bra.. Gjorde misstaget att läsa en av hennes böcker på tåget en gång och satt större delen av tiden bakom en gardin och försökte skratta tyst

nataber sa...

HAHAHHAHA där valrossen bor! HOHOHOHO

t sa...

HAHA visste att du skulle gilla!!!

t sa...

vi haver även mitt förslag "vem mörda sin bror" Trodde jag ett bra tag. hahaha.