2009-09-12

En dyr jävla lycka.

Nu vill jag egentligen inte tro att man kan köpa sig lycka för pengar.

Fast det är klart, om jag hade det här huset så skulle jag tamej tusan bli det. Faktiskt.

Tvåmiljonersjuhundratusenkronor. Bra sådär.
Det kan jag väl få?

Snälla då...

Jag menar kolla in köket. Kolla in kakelugnarna och allting annat också för den delen. KOLLA IN! Fast nåde er om ni tar det för mig! Fast å andra sidan så kanske ni kan låta oss bo i lillhuset då, bara som tack?

Alltså jag sitter o liper över hur grymt gärna jag vill ta min karl och blivande unge till det där huset. Och vilket garage sen! Tänk vad M skulle bli glad...

Åååhh!

3 kommentarer:

sofie sa...

jävlar vilken kåk!! sjukt att utångspriset för den är mindre än mina föräldrars villa. madness i tell you!! aaah köket!!

H sa...

köp köp köp! eller någon får ge er huset så jag kan komma och hälsa på. åh bullmamman lisa i sitt stora fina kök. vad bullar och kakor du kan baka åt mig då! hihi.

Linda sa...

Mysigt värre....KÖÖÖÖP!
KRAM KRAM