2008-11-10

Hormonstint jävla lipkärring

Vad är det med hormoner ihop med bakfylla egentligen?
Igår gick jag och smågrina mest hela dagen. Först var det när jag läste ett blogginlägg av Tessan, det var så himla fint att jag var tvungen att gråta en skvätt. Sedan kollade jag på Stjärnor på is, och tror ni inte att jag tog till lipen då också. Stjärnor på is! VA? Tre gånger dessutom! Först för att Josefine Sundström blev så himla glad över hennes poäng och den typ livsfarliga snurren, sen åt Toni Irving eftersom han började grina när juryn gav honom bra kritik. Och sen åt Marcus, herregud. Marcus. Han är ju så jävla fager(vall) att man bara vill dö. Jag tjöt av att allt var så fint. Han var så jävla het, och hon skitsnygg och man ville ingenting hellre än att dö just då. Typ.
Och Martin han satt bara och skrattade åt eländet.

Jag är väl medveten om att det här inlägget kanske gör att jag blir typ hundra i vuxenpoängtestet. Sjärnor på is liksom!?

5 kommentarer:

Tessan sa...

du ska inte ha mens?

Tess goes:BUUÄÄÄÄÄH kolla på den söta lilla hunden som inte har nån vääääään. (typ discoverychannel)

Anonym sa...

Hahahaha, runs in the family! ;o)

Anonym sa...

Men guuuuuuuuuuuuuud vad gammal jag blev nu!!! Såg just att du länkade till min blogg med "Moster Lotta". *iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih*

martin sa...

Haha men äsch du är väl inte gammal heller! men moster kan jag väl ta bort om det får dig att känna dig yngre! ;)
Familjeblogg is the shit! Jag träffar er ju så sällan så det är himla kul att läsa om vad som händer i er familj.

Anonym sa...

Haha, nä det skiljer ju faktiskt "bara" 14 år på oss! :ob Säger detsamma om din (och Elins) blogg, jättekul att läsa om vad som händer!