2008-11-28

Att skriva blogg istället för att packa

Jag är seg, otroligt seg. Jag borde börja packa men ids inte. Jag vet inte vad jag ska packa ner, större delen av väskan kommer bestå av glögg och vin ändå. Och skor. Vad kan det tänkas vara för väglag i Oslo månne?
Jag har sett fram emot den här helgen länge nu, det ska bli fantastiskt roligt att hänga med de finaste vänner jag vet en hel helg.

Igår var det avskedsfik för för ytterligare en vän som ska släppa det mesta och bosätta sig i England. Det var väldigt trevligt på alla sätt o vis, men som alltid när det gäller avsked får jag en klump i halsen. Nu är ju inte England på andra sidan jordklotet, och vi kommer antagligen och hälsar på varandra ändå, men jag är larvig när det gäller avsked i alla dess former. Önskar dig all lycka i alla fall, hoppas du kommer trivas i hästkläderna! ;)

Nu är det packning som gäller så inte tåget går utan mig.
Oslo, here we come!

2 kommentarer:

Emelie Jensen sa...

Men nu får ju jag med en klump i halsen. Så får du ju inte säga. Men tack gumman! Kommer sakna er massa massa =)
PUUUUSSS!

Anonym sa...

Hörrö, vad önskar du dig i julklapp? Dina småkusiner undrar... ;o)