2008-11-02

Sagan om en krök

Kvällen började rätt angemänt med en förkrök i goda vänners lag. Röka inne och spritbuffé som W så fint uttryckte det...
Sen gick vi ut till Babyl och jag vann i dart (dock en väldigt passiv vinst, men jag vann åtminstone en pepparkaksshots.) Sen hamnade vi på svea (i vanlig ordning när man vägrar hugos.) Där blev det häng i sunkit rökrum och öl. Sen hemfärd och fyllemat. Och ett fylleinlägg här på bloggen. (Och ja, jag redigerar små detaljer i detta nu, töntigt? ja jag vet. Aslarvigt! men så får det bli när man vaknar upp med ångest över att man inte vet vad man skrivit och konstaterar att man kanske gick ut lite för hårt i sitt skrivande) men hur som haver så är karlar ibland stora idioter och jag blir ledsen när det ska gå ut över mina fina vänner. Så. nu fick jag det sagt på ett lite mildare sätt.

Nu ska jag försöka hålla mig väldigt stilla resten av dan så inte mitt huvud exploderar, och vatten ska finnas inom räckhåll. Kanske sängen är ett bra alternativ till det...

Apropå ingenting ska jag bara upplysa om att saker man tycker är himla smart på fyllan i själva verket är rätt korkat dagen efter. Som tillexempel att röka inne. Varför liksom?

Inga kommentarer: