2008-11-11

Somrar att minnas

Nu är jag i stort behov av sol och värme, men i brist på det får jag nöja mig med vetskapen om att det faktiskt blir sommar nästa år igen, här följer några bevis på det:En gång i tiden var jag också liten, då lekte man gärna med morfar i Gölstugan.
Jag har turen att fylla år mitt i sommaren, då får man äta världens godaste smultrontårta.
Åh, denna bekymmersfria sommar. Det enda man brydde sig om här var typ killar och kompisar.
Här hade Marcus lurat in mig i det underbara festivalfördärvet, jag var 16 år och livet lekte.När festivalgänget växte till sig lite tyckte vi att det var en bra idé att ta festivalbussen till Slovenien. Och det var det, en fantastiskt idé!Så kan man åka till Roskilde och leka "klappa lilla magen" också.
Man kan också göra det vi gör som mest i stan en solig sommarkväll, nämligen hänga i parken och dricka öl.
Här har vi bongotrummsafton i torpet.Slutligen kan man fylla 25 och bjuda ut alla man känner på kalas i torpet.

6 kommentarer:

Anonym sa...

oo va härliga bilder.. saknar gölstugan och skärgårn. sommarn -94 tex, hur många gånger om dagen badade vi? :P

martin sa...

Ja, herregud! Sommaren 94 är nog den sommaren jag minns som den mest underbara av dem alla! Men tänk att bara få vara liten igen och busa i gölis, hur mysigt hade inte det varit!? Men jag är glad över fina minnen iaf. =)

Tessan sa...

Aaaaaaaw. Så jäävla bra!

Anonym sa...

Även jag saknar att vara liten och busa i Gölis. Jag har ju ändå turen att få vara i Ennesbo några dagar om året...

Anonym sa...

Vilka härliga bilder. Men att du har kort på mig där! Haha, kommer ihåg att vi kastade av oss badkläderna också och att en barnfamilj kom just då =D

martin sa...

Haha otippat va? ;) Men bilden är så himla somrig, och herregud vilken sommar det var!
Ja, som vi näcka! och vilken panik det blev sen när det började storma ut massa ungar på bryggan! Haha