2009-01-20

En fot...

Min fot är kanske inte den bästa foten i världen. Eftersom jag stukat den rätt många gånger tidigare räcker det numera med att bara trampa lite snett. Jag har dock trott att jag bara vänder till eländet hos padd-leif och på roskilde. Men ack så fel jag hade! Det går tydligen lysande att göra det om man bara vill upp och tafsa moa martinsson på tuttarna också...
Så nu sitter jag här som en annan pensionär och tycker synd om mig själv. Jag hade storslagna planer på att träna idag, men icke då. Inte ens vetskapen om att jag då istället kan läsa kapitel på kapitel i flyga drake är till någon större tröst. Den boken blir jag ändå bara så upprörd över.

Nä, det är inte mycket med mig idag...

4 kommentarer:

Anonym sa...

jag läser tusen strålande solar som kom efter flyga drake, har inte kommit så långt men upprördheten instämmer jag i!
vi borde ölaölaöla i helgen! :) nu ska jag hålla mej hemma! hittade inte förresten till affären, eller det fanns snarare inte tid, darn! hoppas du mår bra (förutom foten då..)
kram!

martin sa...

Åh, jag ska börja på tusen strålande idag, läste ut flyga drake igår och den var ju otroligt bra.
Ja öl vore fint, på lördag ska vi nog dock till Västerås, men på fredag kanske? Måste ju höra om alla bravader från göteborgshelgen. ;)
Ha det bra, kram!

Anonym sa...

Stackars dig, hoppas foten blir bättre snart!

Anonym sa...

fredag tycker jag låter prima! vi kan väl höras imorn :) ska ta o inviga mina skor imorn hihi. kram!