2009-01-05

Jag vill inte!

Borde man inte efter en och en halv veckas ledig vara pigg och utvilad och ialla fall vara lite sugen på att gå till jobbet? framförallt jag som faktiskt trivs på jobbet. Men icke! Jag känner den störta motvilja till att komma in i vardagens rutiner igen, och kanske det larvigaste av allt; jag får separationsångest över att lämna martin när jag ska jobba natt. Ganska så fånigt va?
Fem veckor känns genast alldeles för långt bort trots att vi häromdan sa att jisses, vi drar ju snart!
Men jag får väl uthärda, om drygt en månad ser jag sol, vita stränder och äventyr framför mig så det är väl bara till att jobba o hålla käft antar jag.

Nu är det dock fika hos Sofie & gullungen Mira som gäller så än ska jag inte klaga.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Halloj
Kan du ringa mig när du får tid över? Har en sak att diskutera med dig... ;o)

martin sa...

Hehe okej, jag hör av mig imorron eftermiddag. Nu blev jag nyfiken. =)