2009-03-01

Inga javla kunganyheter tack!

Okej, jag andrade mig. Jag har forstatt att alla nyheter darhemma kretsar om att den dar forbaskade Viktoria ska gifta sig med Daniel och att konjukturen darmed kommer att skjuta i hojden (!?) sa det behover ni inte upplysa mig om.
En glad nyhet daremot ar att Obama ska ta ut alla trupper i Irak senast varen 2010, bra dar Obama!

Och sa laste jag ocksa pa aftonbladet om incidenten pa NZ och herregud vad ni darhemma maste ha oroat er! Det kunde ju verkligen ha varit Elin och hennes kompis. Skont att veta att du ar i trygghet Elin aven fast vaskorna kommit pa omvag. =)

Det var val allt da...

Hejsvejs!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Spännande med ännu ett nytt land! Och tack för det superfina vykortet! :) Kram Helena

Anonym sa...

jag har en nyhet!
våra thåström biljetter var tydligen dubbelbokade så vi fick nya! nu har vi ståplats :)
så himla kul att läsa om era äventyr.. :)

Anonym sa...

Tja, här har Josefine gått igenom en maginfluensa. Ja, det är typ bara sånt som händer här....ska vi byta? ;o)

Anonym sa...

Vad skönt ni verkar ha det! Ja, trots små missöden med kackerlackor och boende. Det är ju sånt ni kommer garva sönder er åt i efterhand och vara rätt glada över att ni fick vara med om ändå :-) Fortsätt roa er och ha det bra!

Kram