2009-05-12

All inclusive med betalt

Jag har helt tappat räkningen, kom precis på att jag och lillfisen åker till Turkiet om en vecka, med mitt jobb. (Och ja, det är min gode vän H som har framfört önskemål om lillfisen och hellre det än Karl-Inger som var det andra. Känns inte riktigt rätt att kalla den lille för han eller lillkillen heller vilket både jag & M gör mest hela tiden.)
Men Turkiet en vecka med jobbet, sol, värme, all inclusive och fullt betalt det kan man inte riktigt tacka nej till.
Men jag har liksom lyckats glömma bort det hela, eller åtminstone att det är så snart som nästa vecka. Och jag som måste köpa en bikini och det kommer sannerligen inte bli nån rolig historia!
Inte blir det bättre av att vi åt fulmat idag heller i form av Leons och ungefär ett ton tzatsiki, så nu bävar jag dessutom för att få sova på soffan inatt...

.................

Kollade på klockan nyss och konstaterade med häpnad att hon är långt över mitt vakna tillstånd i vanliga fall, och jag är inte ens trött. Se på fan, det tar sig! 14-15 veckor sa du J, och det tycks ju faktiskt stämma. Hoppas att 15 veckor med konstant trötthet är slut nu då... annars har jag bara kommit in i andra andningen som min mor skulle ha sagt.

3 kommentarer:

Cat sa...

Tror du att det är en han så är det säkert det :-) Skulle tröttheten komma tillbaka så kan jag hoppa in för dig på jobbet. När ni ska resa alltså ;)

H sa...

Hihi mini-stjärta är också ett alternativ! Håller med Cattis, jag kan också tänka mig att jobba din vecka nästa vecka! Fuskfia!

Anonym sa...

eh ok...karl-inger. VEM? Myntade detta. Skulle kunna va plogga, men aven Splen. Mini-stjarta. garvar IHJAL MIG.