2009-05-03

Bara dynga

Söndag. Igen. Och jag börjar mer och mer gilla dem, åtminstone när man jobbat helgen då vet man nämligen att man med all säkerhet är ledig nästa.
Fin helg har det varit med släkt och vänner. Mycket bilkörning har det blivit också, antar att det är nåt jag får räkna med framöver.

Det har diskuterats filmer en hel del, och jag började minnas en (eller två) gamla favvisar från mina tidiga tonår. Tyvärr är det ingen jag pratat med som ens har sett dem, men snälla säg att ni minns My girl, ettan och tvåan!? Jag (och alla mina vänner) var nämligen vansinnigt kär i killen som spelar i tvåan och skulle bra gärna vilja få tag i den (eller bägge helst) Och den första var väl hemskt sorlig, var den inte? Blev inte killen getingstucken och dog? Eller minns jag helt fel?
Nä, jag måste verkligen sätta mina bästa gubbar på att försöka hitta de där två.

För övrigt:
Tack Lotta för en trevlig tillställning i lördags, mycket skoj!

Och tack för alla kommentarer i förra inlägget, ni är så himla fina hela bunten!

2 kommentarer:

Cat sa...

http://www.discshop.se/shop/search_result.php?ref=&subsite=start&lang=se&__search=1&__movieCount=&__gameCount=&__musicdvdCount=&__cat=&showImages=1&_c=&_z=&_s=&_sf=&_C=&aHit=&nosearch_page=&_q=my+girl&x=0&y=0&sok_typ=titel

Och nej, du är inte den enda som minns dem ;-)

Lotta sa...

Tack själv för att ni ville komma och tack för den UNDERBARA presenten! Och du....stort grattis till er igen! *kram*