2009-05-06

Jag hade fel

Nä okej, det var inte så jobbigt trots allt, det var tillochmed riktigt roligt. Är man väldigt ensam om man tycker att det är kul att få besök av främlingar som snokar igenom hela ens lägenhet?
Det var ett par i 23-årsåldern och de var så himla trevliga. "Åh, vad fint ni har det", och "fan vilken schyst musiksmak ni har" och "åh, vilken fiin plansch på Amelie!"
De blev så himla ivriga och ville flytta in på direkten, så nu håller jag tummarna för att just det här paret får den. De var noga med att fråga hur grannarna var, så att de inte gnäller så jag antar att de kommer hålla ställningarna här på Vattengatan nu när vi blir seriösa och drar.

Jag är fruktansvärt kissnödig men jag måste hålla mig i en o en halv timme till, hur fan det nu ska gå...

1 kommentar:

Elin sa...

Tack för tipset! Var inne på extrafilm.se först och skulle göra en bok men provade blurb nu och det verkade bättre :) Ha det fint, kram kram