2008-12-30

Nyårsbestyr

Jag förvånas över hur snabbt man accepterar saker, hur snabbt man går vidare. Livet stannar ju inte upp bara för att man själv har sorg och då gäller det tusan att hänga på bäst det går.

Nu har jag börjat komma i fas igen. Igår var det fika på Världens bar och det var otroligt skönt att bara sitta o snacka skit i ett par timmar.
Nyårsafton börjar ta form, det blir inget Perstorp, känner mig inte riktigt redo för ett sånt fylleslag än, det får bli nån annan gång. Däremot blir det knytis härhemma med de bästa av de bästa vänner, och det är inte fy skam det heller ska jag tala om!
Snart ska jag bege mig ner till stan och slåss med alla reahysteriska människor för att hitta nåt fint att ha på mig nyårsafton till ära. Själv hoppas jag dock på att hitta nåt som INTE är på rea då jag tycker att det bara är skit alltihop som reas ut.

Gott nytt allesammans!

1 kommentar:

Anonym sa...

Visst är det konstigt? Vi var på Coop idag och reflekterade över samma sak. Där rusade en massa människor omkring och deras jul hade minsann varit som vanligt men förmodligen var det många som tänkte samma tankar som vi... Nåja, hoppas ni får det trevligt i morgon ("trevligt"....snacka om vuxenpoäng!). Gott nytt år, gumman!