2009-04-29

Jo då så att...

Nu tyckts det hela ha blivit officiellt, så jag kan lika gärna skriva några rader om det här också.
Det håller nämligen på att bakas här hemma, och det hela beräknas bli färdigt någongång i början av november.
Jag är stundtals panikslagen och nära att lägga benen på ryggen och springa och gömma mig, det hela är faktiskt skitläskigt. Men vad jag är mest hela tiden är såklart skitglad. Min käre sambo däremot är lugn som en filbunke och oerhört nöjd över att hans "småkillar" fattade galoppen och gjorde ett duktigt jobb.
Nästa vecka är det dags för ul, hade egentligen tänkt vänta med att berätta det då det var gjort, men varken jag eller M har lyckats hålla det hemligt så länge. Nu är i alla fall de 12 kritiska veckorna över.

Så, nu behöver jag inte pilla bort etiketten på den alkoholfria ölen eller ljuga om varför jag dricker loka, känns rätt skönt. Hädanefter kommer jag fortsätta med lokan, gå hemmåt när restan av packet ranglar iväg till krogen (om jag inte kapitulerat för den enorma tröttheten innan dess) och vara nöjd över att jag slipper att vara bakis.

6 kommentarer:

jos sa...

Det är så himla roligt!!, Grattis, grattis, grattis! Och loka är faktiskt riktigt fin skit..

Cat sa...

Åh vad kul! Stort grattis! :-D

sofie sa...

så himla underbart! :) är så glad för er skull, det här kommer ju bli skitbra!

H sa...

wiioo! jag längtar så efter våran (hm hm) bebis!

Elin sa...

så himla kul :) grattis! ses på lördag. kram

Elin sa...

Gratulerar! Skönt att det är officiellt nu, jag vill ju också säga grattis och min käre sambo skvallrade ju direkt när han kom hem! UL är skithäftigt, vänta bara! :)