2009-10-30

Jag vill & jag vill ha

jag vill & jag vill ha, vill ha ALLT!
Sanslöst sugen på det mesta är jag. Känns ungefär som jag skulle kunna äta upp... ja typ allt. Ostbågar, julmust, chokladbollar och julmat. Och med julmat är det inte vilken julmat som helst utan mormors köttbullar.
Så tänker jag den befängda tanken att stackars mig, det blir inga såna köttbullar mer, attans då! Jag tänker inte att det kommer bli en alldles jätteknasig julafton för första gången på 25 år. Det har jag iofs redan gjort sjuttionfemtusen gånger. Men ändå. Jag tänker på KÖTTBULLAR. Tills jag på något alldeles jättekonstigt vänster börjar förknippa köttbullar med Karlsson på taket. Då mår jag lite illa istället. JAG HATAR KARLSSON PÅ TAKET!
Men skönt, då är det ett sug mindre. Då fokuserar vi för tredje dagen i rad på de där ostbågarna och julmusten istället.
Och gissa vad? Det är fredag och då tänker jag banne imej inte ersätta det suget med en tråkig clementin.

Yeey för mig!

Inga kommentarer: