2010-04-01

April april

Fika här, fika där. Träffa lite vänner. Ännu mer släkt. Och lite fler vänner på det. Jag är trött som få redan idag och var tvungen att säga nej till en Världensbarfika. Soffan lockade mer. Så var jag tjurig också, tjurig på massa normer inom tatueringsbranschen. Jag kan inte tatuera mig vart jag vill, det kan jag tycka är rätt jävligt.
Vi har kollat på sjukt många avsnitt av Antikrundan senaste tiden, när blev det fel med film?
Jag har beställt böcker, massa Erland Loe. Jag gillar honom skarpt. Jag behöver massor böcker för idag var jag i Kimstad och hämtade hem en bokhylla som väntat på mig där i snart fyra år. Den blev glad över att få komma hem, dock till ett vindsförråd, men när Kajsa blir stor nog för att sova i sitt rum ska den få pryda sovrummer och bli fylld med böcker.
Vi har fått ett vindsförråd som vi sneglat på sen vi flyttade hit. Tänkt att det där skulle vi behöva, och så idag fick vi veta att det faktiskt hör till våran lägenhet. Så förbaskat jäkla bra. Då behöver inte Kajsas rum förbli ett avlastningsrum.

Snipp snapp snut så var den sagan slut.
Glad påsk och allt sånt

1 kommentar:

jos sa...

Sötkajsa i stol! Milo däckade rätt rejält sen när ni hade åkt och vi gick på promme. Jag har börjat samla Loe's barnböcker åt Milo, började med "Kurt och fisken" (tänkte att Jon skulle blir glad då). Han är bra den där Loe :)