2010-04-09

Så barra.

För en stund sen kom Martin hem med sushi till mig och jag dog lite av lycka. Själv är han på after work med jobbet. En öl sa han, får se hur det blir med det - sist han sa så blev det tio. Ajja jag fick sushi och är glad för det. Brevid mig ligger Kajsa och sover, högst normalt såhär dags när man promt inte ska sova på dagarna längre. Snart vaknar hon, ska ha mat, får mat och somnar med flaskan i munnen. Jag vet, har varit där förut.

Tidigare i dag var jag nere på affären, i affären var även två fullisar. De stank ett helt helvete när vi inte ens stod i samma hyllgång. Såklart hamnade jag bakom dessa två i kön, min vanliga tur.
I vanliga fall brukar jag se ut som det regnar - man ska inte titta konstigt på, eller rynka på näsan åt människor som inte riktigt är som alla andra. Brukar blänga ilsket på folk som anser sig lite förmer och tittar konstigt på folk som sticker ut. DU är fan inte mycket bättre själv, brukar jag tänka.
Men idag gick det verkligen inte, drog upp suffletten på vagnen och ställde mig för att låtsas köpa en läsk i kylen (nu skrev jag precis kuken istället för kylen) och så skämmdes jag. Men så tänkte jag att här är det fan inte jag som stinker kalsong till Kina och således inte heller jag som ska skämmas. Skaffa en dusch för helvete!

Och appropå Kina (?), vi drar nog till Norge snart. Packar bilen och drar. Så barra. Till Bergen och Oslo. Ser lite vacker natur och blir förbannade på att allt är vansinnigt dyrt och hälsar på Linda.
Så. Jävla. Wild`n. Crazy.
Jag säger då det...

Go kväll!

1 kommentar:

jos sa...

Jäklar vad gott med sushi! Och mysigt med en Norgetripp :)