2010-11-10

Statusuppdateringar.

Jag är inte riktigt tillfreds med statusuppdateringarna på Facebook för tillfället. Tre av mina kompisar drog till Australien igår, stannar på obestämd tid och har bla Nya zeeland som destination. En annan sitter i Vietnam och uppdaterar, skickar mail och frågar efter tips om Laos. Ytterligare en befinner sig i USA.
Om en månad eller så packar min vän väska och barn och beger sig till Kalifornien ett par månader. Hon har dessutom på fullaste allvar frågat om jag inte ska ta Kajsa och följa med i ett par veckor. Bo hos hennes kusiner och liksom bara vara. Men hey, jag har ju ingen kille som ligger borta månader i sträck och skulle således inte få dispans för det. Och inte skulle jag väl lämna Martin i sticket heller.
Men ack så bittert det känns att sitta här hemma men blötsnö utanför fönstret.

Men jag har i alla fall investerat i jordens skönaste skor. Jag slipper läckande skor och blöta strumpor. Nu får det komma precis hur mycket snö det vill, inget biter på dom kängorna! Så kan väl dom där andra hålls och surfa, slåss mot hajar, dricka öl och upptäcka världen bäst de vill!

Inga kommentarer: