2011-06-11

Lite ynk.

Jag försöker tappert genomlida min sista jobbhelg på väldigt, väldigt länge. Men att arbeta 2 x 11,5 timmespass när näst intill varenda del av kroppen säger nej, känns inte toppen när man ska lyfta, slita och gno. Dessutom är bebis ovanligt vild och bökar om värre än vanligt. Över lag tycker jag den här lille krabaten i magen är betydligt vildare än Kajsa var. Och herregud så gravid jag känner mig! Och detta trots tre månader kvar till bf. Den här känslan av att vara tung och osmidig kom inte förrän i typ 9e månaden sist. (Okej, med viss försköning, men nästan.)
Dagens plus är dock att jag fått gratis sushi till lunch vilket gjorde dagen lite lättare. För övrigt åt jag sushi igår också så nu borde M slippa mitt tjat ett tag framöver.

Nu: Bara 45 minuter kvar tills jag får gå hem till man och ett sovande barn. Heja, heja!

Inga kommentarer: