2009-04-27

Gräva istället för soffhäng

Nä okej, vädergudarna ville inte lyssna på mina önskemål men jag kan inte riktigt vara förbannad på dem heller när det är strålande sol utanför fönstret. Istället för soffhäng med Greys blir det torphäng och träningspass 10 gånger om då vi ska åka ut och gräva samt gräva ännu mer. Det ska planteras bärbuskar och fina små blommor och annat skoj.
Det ska sågas/klippas/rivas ner sly och grenar och det ska bli så fint så fint när allt är färdigt. Vi var på Billbäcks igår och shoppade loss ordentligt så nu är det enda som behövs ett fint litet bord att ha i trädgården där jag fixa iordning mitt arrangemang precis som jag har tänkt.

Har inte haft en tanke på att jag vid det här laget skulle haft en asfin tatuering på armen, med andra ord så ångrar jag mig inte nämnvärt.

1 kommentar:

sofie sa...

gud va mysigt att pyssla med blommor o grejer. :) jag får nöja mig min basilika och min persilja i köket.. haha. men parkhäng snart tycker jag :)