2009-04-06

Inte något vettigt alls

Jag är otroligt rastlös men tar mig inte riktigt för att göra just någonting. Jag vill ut och gå långpromenad i solen men eftersom min näsa rinner precis hela tiden och jag måste snyta mig en sådär fyra gånger/minut drar jag mig för att göra det. Jag går in och kollar mailen en gång var tionde minut för att jag vill ha svar om visning på vindsvåningen vi lämnat intresseanmälan om, men inga mail där inte. Jag kommer på att jag inte anmält mig till klassfesten som jag lovat S dyrt och heligt att jag ska göra, loggar in och konstaterar att det är sjukt dyrt att gå på den där klassfesten vi tjatat om i två år. 400 spänn kostar det, och det är 400 spänn jag inte har just nu.
Och tycker ni att ni haft ovanligt många besökare på era bloggar just idag beror det förmodligen på mig, men ingen av er behagar ju skriva någonting som kan döva min rastlöshet så jag går in igen om några minuter.
Jag borde tvätta fönstren i köket men jag finner det inte nåt vidare skoj när jag ändå inte har några fina vårgardiner att sätta upp. Jag vill ha fina blommor i köksfönstret också, men då vill jag ha rena fönster och så krävs det visst pengar att införskaffa sig det också har jag hört. Men kanske att jag skulle ta och unna mig ett par ändå?

Är det för övrigt nån vänlig själ som skulle vilja bjuda in mig till Spotify vore jag mer än glad, då skulle jag kunna sitta här i min ensamhet med snoret och lyssna på massa bra musik och därmed döva lite av min rastlöshet och självömkan.
Tack!

1 kommentar:

Cat sa...

Du vill allt jag vill... Förutom klassfest då. Nya gardiner, nya blommor, spotify. Och så promenad, men det ska jag nog klara av så fort jag pluggat. Köp nässpary så fixar sig nog näsan.

Kram