2012-04-04

Day 4, Someone who makes you happy.

Tada!

Inte helt otippat, men de här två godingarna gör mig glad vareviga dag. Det finns förvisso inga andra på jorden som kan göra mig så trött, arg och utmattad heller, men det går inte en dag utan att jag gapskrattar åt deras upptåg.
Ungar alltså, världens lyckopiller!

Ps. I eran värld kommer kanske 3 efter 2. Men i min så hoppar man ibland över 3 och går direkt på 4. Som nu. För ärligt talat, jag fick ett brev från försäkringskassan igår, hur spännande är det att lägga upp en bild på liksom? Jag tänkte förvisso skriva några tjuriga rader om det hela, om att jag inte kunnat göra en ansökan inne på Mina sidor på över en vecka, så att jag var tvungen att fylla i ett himla papper. Så himla stenåldrigt. Men sen på kvällen ville Mina sidor samarbeta igen, min tjurighet gick över och jag tyckte att en bild på min post bara skulle vara väldigt trökig.

4 kommentarer:

Maria sa...

Men gu så underbar bild!!

Josefine sa...

Ja mycket bättre med foto på ongarna. Så himla fin bild också!

Bloggande 4barnsmamma sa...

Haha! I en enda röra:)!
Söta!
Kram!

Sandra sa...

En hög med barn!