2012-04-15

Jag tänker aldrig be om ursäkt för mitt bloggande, men bara så att ni vet..

Om ni undrar varför jag är lite tyst inne på era bloggar, så beror det på det här:


Jag har alltid sagt att jag aldrig ska låta bloggandet bli ett stressmoment. Att jag ska göra det alldeles kravlöst och bara för att jag gillar det. Men när jag loggar in på Bloglovin och ser alla 437 olästa inlägg så känner jag stressen stiga och jag blir liksom blockerad och stänger ner sidan igen utan att läsa ett enda ett av era inlägg.
Jag tänker inte ens säga att jag ska läsa ikapp, för det hinner jag aldrig. Jag markerar nog alla inlägg som lästa också får vi se hur mycket jag läser ifatt. För faktum kvarstår, jag gillar ju er. Älskar att läsa om era ungar (ni som har) och hur ni haft era helger. Om ni ätit glass till middag eller om den där idioten i kassakön.
Men stressen. Aldrig låta bloggandet bli ett stressmoment, jag vägrar!

Published with Blogger-droid v2.0.4

6 kommentarer:

Maria sa...

Det låter vettigt!!

Trillingnöten sa...

Jag håller med dig! Det är drygt. Därför har jag inte bloglovin. Men väl en lång blogroll och en tjock bokmärkeshög :) Men man ser inte alla missade inlägg som man gör på bloglovin.

Nyfiken Alltid sa...

Så gör jag också. Markerar som läst och så återkommer jag när jag har tid.

Lotta sa...

Vettigt! När det blir så för mig så kollar jag bara rubrikerna och läser eventuellt de 2-3 senaste dagarna. Det GÅR inte att läsa ikapp så mycket om man har ett liv samtidigt...

Kramar

jos sa...

Jag har slutat använda bloglovin' av den anledningen, med tanke på att jag inte varit inloggad där på över en månad vågar jag inte tänka på hur många nya inlägg jag har att läsa..

Jagger sa...

Låter vettigt.. men hur många bloggar följer du eg??