2012-04-07

Men glad påsk då!

Jag har blivit lite besatt av Instagram, så när jag inte äter påskmat, godis, umgås med släkt och vänner eller klagar över att snön inte vill försvinna - så hänger jag där inne.
http://instagr.am/p/JHDZxkyEVs/

Glad påsk på er, fina ni! Käka nu ordentligt med fet mat och massa göttigt godis. Okej?

Ps. Här trodde jag alltså att bilden skulle komma upp direkt på bloggen, och inte genom en himla länk. Men så lätt ska man tydligen inte tro att saker och ting är. Nej. Och i galleriet, där det faktiskt finns en mapp som heter 'Instagram', där hamnar tydligen bara vissa bilder.
Ja, men nu slutar jag att tjata om Instagram. Får vara nog om det nu tycker jag.

Published with Blogger-droid v2.0.4

3 kommentarer:

k. sa...

Instagram allså, kanske värt att testa.. :]
Glad Påsk!

Johanna sa...

Haha, den besattheten vet jag ALLT om! Och grymt att det äntligen finns för android, upptäckte det när du och en massa andra plötsligt fanns där. Insåg att alla ju inte kan ha köpt varsin iPhone samma dag...

Duktiga Tjejen sa...

Till och med jag har skaffat instagram. Nu känner jag nästan för att lägga ned bloggen.