2012-04-26

Det rullar på nu.

Jag vet inte om ni kanske redan vet det, men om inte, så tänkte jag bara upplysa er om att det om en månad och jättenågra dagar är juni. SOMMAR! Hajjar ni hur himla mycket fint man gör om somrarna och hur himla göttigt man har det?
Men så här då:

     









Fram till dess ska jag jobba in lite glassiga slantar, dricka lite öl, premiärgrilla och ha husfest. Också ska jag färgchocka mig med illgröna strumpbyxor och knallgula skor. Och få ny frisyr på lördag också ja. Och fira en förlovningsdag och lite sånt.
Fina tider nu hörrni!




Published with Blogger-droid v2.0.4

11 kommentarer:

Trillingnöten sa...

men åååååå---sommar!!!!

Sandra sa...

Hurra för sommaren!
Och hurra för sköna tider!

Maria sa...

Underbart! Och underbara bilder!

Lotta sa...

Iiiiihhhiiihhi, dwet är SÅÅÅ härligt!

sofie sa...

hoppas det funkar med att ses på lördag också! då är det ju faktiskt maj! = nästansommar!

Duktiga Tjejen sa...

Sitter just nu ute i solen i t-Shit och det är så varmt! Ah. Mått lite bättre ett par dagar. Vill verkligen må bra i sommar...

Duktiga Tjejen sa...

T-shit, haha! iPhone...

Linxter sa...

Fan vad pepp jag blev när jag såg dina bilder! Och sugen på mer färg! Nu får det an vara slut på det här eviga svarta!!

Bara Sara sa...

Hipp hurra ja det är bara en månad kvar! Har förresten läst alla dina stories… Cool att du MINNS så mycket musik, jag älskar musik och får olika associaltioner när jag hör låtar men kan liksom sällan säga vad artisten heter/ än mindre låttitel!

Anonym sa...

Fantastiskt, fantastiskt, fantastiskt att det snart är juni!!! Men först maj att njuta av! :)

Lisa sa...

JAA! Snart snart snart! =)
Bara Sara: Det är ju egentligen mer perioder med låtar jag minns, annars är det väldigt speciella tillfällen, och om jag lyssnade på musik när något hände så är det det första jag accosierar till. Musik och minnen hänger ihop för nig, liksom lukter för andra. =)