2011-04-04

Det kunde vara bättre.

Uh, jag känner mig helt urlakad idag. Trots skön, ledig helg utan magsjuka och trots att jag fick sova till halv nio imorse så är min energi som bortblåst och här hemma ser det ut som om Kajsa fått husera själv i en vecka minst utan några föräldar hemma. I själva verket städads det i fredags. Men alltså ungar kan konsten att dra fram precis allt de kommer åt och håller man inte efter och ständigt plockar så blir det lätt så här. Jag orkar inte. Och klädkammaren måste rensas från både kläder och papper och glas och konserver och fan och hans moster vet vad som gömmer sig där inne. Jag hoppas jag fått krafter åter tills imorgon så jag får ta tag i eländet då. Som grädde på moset så har jag fått en riktigt överjävlig hosta, låter som en storrökare när jag håller på att hosta lungorna ur mig. Låter himla trevligt. Jag behöver semester typ från allt. Bara tre veckor kvar till Berlin. Längtar ihjäl mig gör jag!

Inga kommentarer: