2011-04-11

Ur fokus.

Okej, jag har så sjukt mycket saker i huvudet just nu att jag inte riktigt vet var jag ska göra av mig själv. Det är tankar om bebis, jobb, hus och framtiden. Och bebis ja, är inne i halvtid nu. Det är sjukt. Det får gärna sakta ner lite så jag hinner njuta lite av vår och sommar innan det är dags för bebis att göra entre. Också kollar jag på En unge i minuten och tänker att jo, det får visst skynda på lite. Ännu mer sugen på babismys blir jag när jag kollar in på Fifis blogg och ser hennes übersöta Kiddo. Det är ju så himla stort och mäktigt och alldeles fantastiskt.
Men ändå, först njuta av vår och sommar och härliga dagar ute i vårat 'nya' torp. Känns som man bör passa på att njuta av tresamheten och skämma bort Kajsa nu innan hon får dela uppmärksamheten med en liten knodd.
Alltså jag märker ju att jag inte har ett dugg att komma med annat än svammel så jag slutar nu. Som sagt, alldeles för mycket som rör sig i huvudet..

1 kommentar:

Fifi sa...

Ja, det är stort! Så stort att jag stundtals blir alldeles överväldigad!