2011-04-17

Socker.

Igår kletade jag på mig rött läppstift, drog på mig en klänning och gick med nyfriserat hår iväg och drack (alkoholfritt) vin med några fina tjejer. Det var knasigt välbehövligt att komma hemifrån och bort från alla framtidstankar som rör sig i mitt huvud just nu.
Nu väntar jag mest på att den här helgen ska ta slut så ny spännande vecka kan börja. Den har nog en hel del att bjuda på och förhoppningsvis slipper jag den här klumpen i magen jag har burit på i en veckas tid. Spännande ska det bli helt klart.
Frågan är bara när man kan varva ner för kvällen och landa i soffan. En sockerhög Kajsa som klampar omkring i mina kängor vittnar om att det kan ta ett tag innan lugnet infaller.
Men imorgon, ny vecka alltså. Pepp!

*Försöker förtränga att den sockerhöga ungen just ritade med blyerts (tack och lov) på hela hallväggen + dörren till klädkammaren.*
Jag tyckte väl att det var ovanligt tyst, och när jag insåg att det nog var jävulstyg på gång var det väldigt mycket för sent.

Inga kommentarer: