2009-06-29

Åh du härliga sommardag

Är precis hemkommen från ett besök hos barnmorskan och som alltid blir jag på så himla bra humör när allt visat sig vara finfint både med mig och lillfisen. Härligt att höra hjärtslagen också, det ihop med bilderna från ul gör allt så verkligt. Över halvtid nu och den här sommaren kommer gå så rackarns fort så snart är vi där. November, jag längtar!

I övrigt har det varit en alldeles fantastisk somrig helg med allt man kan tänka sig. Det fanns tid för både parkhäng, trevligt trettiårsfirande och en dag i torpet med sol & bad.
Nu funderar jag kraftigt på att återigen fuska med flyttpackningen och åka ut till Ågelsjön för att njuta istället. Jag har konstaterat att det går fruktansvärt långsamt med allt härhemma nu, men man måste väl ändå få prioritera att hänga ute i underbart sommarväder?

Inga kommentarer: