2009-06-09

Förbannade måsjävlar!

Idag fick sparkontot lite påfyllnad i form av skattepengar, det gillar jag skarpt.
.......

Efter att ha sett det här blev jag lite småkär i Idol-Lars igen. Jag vill höra mer mer mer!

.......

Idag blev jag nästan överfallen av ett gäng rabiata måsar, de var nära att flyga in i ögonen på mig och hacka mig sönder och samman. Så hade det blivit om jag inte slängde mig ner på huk och skrek MEN SER NI MIG INTE?? jag trodde ett tag att det skulle komma vitrockar och ta mig med det slapp jag tack och lov. Min rädsla för måsar och duvor har därmed inte blivit ett dugg bättre.
Jag fick också sällskap av ett tjugotal PRO:are över femöresbron. Det skakade inte ett jävla dugg och jag höll mig inte krampaktigt i räcket och fasade för strömmen nedanför. Jag lovar! (Brojäveln är faktiskt lastgammal, så omöjligt hade det faktsikt inte varit!)
Med andra ord var det inte en av de bättre promenader jag tagit...

.......

Nu ska vi ut och vattna potäter på landet, hoppas vi inte kommer för sent.

3 kommentarer:

Lotta sa...

Haha, måsfobin måste ligga i släkten. Elin är likadan tror jag... ;o)

Elin sa...

Ja fy fasen, dom är hemska!

martin sa...

Haha det visste jag inte! Men ja, de är verkligen vidriga!