2009-06-04

En förträfflig dag

Idag har varit en alldeles fantastisk fin dag. Jag har träffat en efterlängtad vän och fikat på Vb. Sen bjöd jag hem till te och nybakade scones som satt makalöst bra i regnrusket. Tänkte att det är dags att öva upp mina skills som bullmamma. När det vankades vin för de andra satte jag igång med storstäd av toan, så nu känner jag mig duktig också.
Jag har också fått viss klarhet i det där studentpresentproblemet jag grubblat ett bra tag nu.

Alltså, jag har konstaterat att alla mina inlägg låter så jävla äcklgt positiva (kanske bortsätt från inlägget om ludenhet) men jag kan liksom inte hjälpa det. Allting är faktiskt väldigt positivt och jag har sällan mått så bra som jag gör just nu, så därför tycker jag det vore synd att ljuga. Tiden kommer nog snart då jag börjar få befatta mig med diverse krämpor och annat, så vi jobbar på att vara positiva och jävligt glada ett tag till.

Inga kommentarer: