2009-06-26

Vid bättre mod

Jag har bestämt mig. Jag ska skita i alla måsten och åka ut till landet själv på tisdag. Då kan jag vara där ända fram till fredag kväll. Helt mol alena ska jag vara med bara skog och rådjur omkring mig. Mörkret skrämmer mig enormt mycket, men det får inte hindra mig, jag får undvika tanken på att liemannen står utanför fönstret och kikar på mig när jag ska sova. Jag kommer känna mig skittuff om jag gör det och jag skulle må så himla bra, då jag göret!
Eftersom vi ett tag framöver har två bilar så är det fullt möjligt, och M har sagt att han kanske pendlar men det blir ruskiga bensinpengar så vi får se.

Med ett sånt beslut fattat så känns det plötsligt väldigt bra att bara vara hemma i helgen och hänga med vänner och gå på trettiårsfest i Svärtinge, det finns en pool där också har jag hört så den ska utnyttjas!

.....

Jag kan fortfarande inte smälta att Michael Jackson är död. Jag började morgonen med att chockringa min allra bästa splen som satt på jobbet och var minst lika skärrad. Det hela är himla märkligt, jag hade nog väntat mig att han alltid skulle finnas och ställa till skandaler.

Inga kommentarer: