2009-06-30

var har ni era tröjor?

Så snart det blir varmt ska man behöva stå ut med svettiga, ludna bara överkroppar på karlar. Jag ser dem runt åbackarna, i folkparken, i glasskön, matkön på hemköp, på kungsgatan, på cyklar och i bilar. Överallt dessa glansiga kroppar. Jag tycker verkligen inte att det är okej. Sätt på er en tröja för fan!
Jag vill inte stå några centimeter bakom en svettig rygg med min näsa när jag handlar mat, jag tappar matlusten. Det spelar ingen roll om det är en fet eller smal, hårig eller luden överkropp vi talar om, det är lila äckligt. (Eller jo okej då, en fet och ludet kropp med svett så äter jag nog inte alls).
Åk ut till nån sjö, eller håll er på vollybollplanen i parken eller åk ut till era sommarställen och blotta er där istället. Ligg o sola i parken också, för all del, bara ni inte inkräktar min syn och näsa.
Vidrigt är det, å hör sen!

4 kommentarer:

H sa...

Haha tänkte på det häromdagen också!! Fattar inte varför man tycker det är så ofräscht men det tycker jag.. Vill inte vara nära någon okänd snubbes nakna kropp liksom!

Emelie Jensen sa...

Hahahaha Rich gar alltid utan troja. Jag skrek at han forra sommren nar han bara slangde av sig trojan sadar utan vidare: "WHAT THE F*** ARE YOU DOING?!?!?!?!* HAHAHA han bara kollade pa mig. Och sa sa jag att vi gor inte sa i Sverige. Sa han fick gott ga med trojan pa sig hela sommaren. Fast nu ar vi ju i UK't och har gor ALLA det sa jag har nog vant mig haha

jos sa...

haha, jag tycker också att de kan ta och behålla tröjorna på. I alla fall typ i mataffärer och på matställen och sånt..

terror sa...

NU, är det så att det beror på kroppen. Jag vande mig vid heta surferdudes, ständigt nakna. Det var mycket trefligt, att de var nakna. I sverige är de flesta lönnfeta för de har druckit för mycket öl (som en annan) Jag tror alla gört för att visa sina fula tatueringar. De flesta har iaf skittöntiga gaddar utan estetisk TANKE. ;)
Mer surferdudes i sverige!