2009-06-22

Vad är väl pengar...

Nu har jag återigen lyckats sälja en grej på Blocket. Och åter igen ångrat att jag la ut grejen så himla billigt.
Det rör sig om ett databord. Jag slängde in en annons med ett pris på 500 spänn, billigare vid snabbt köp. Skönt att bli av med skiten, tänkte jag.
Jag fick napp nästan på direkten så imorron kommer de och hämtar det. Ett snabbt köp alltså.
Till mitt stora förtret såg jag att ett likadant databord i en annan annons ligger ute för 2000 kr. Alltså T V Å J Ä V L A T U S E N! Det är väldigt mycket pengar om man jämför.
Jag hade också velat ha 2000 kr.

Men ack så snäll jag är...

2 kommentarer:

Lotta sa...

Fast dom kanske inte får sitt bord sålt....du har ju ändå pengarna i handen snart (tröst, tröst).

Cat sa...

Vad typiskt.

Japp, vi har varit ute och rest. Åkte till Norrland och hälsade på min gammelmormor och lite annan släkt där uppe och kom hem idag. Trött som ett as. Eller som råttan på din gård kanske ;)

Ha det bra.

Kram